Kızlar bana 6 aya kadar bebeğin kız dediler ama bacakalri kapalıydı sürekli ama %100 kız dedi özel. 2 hafta önce başka doktora gittim bacaklari tam acikti erkek dedi hatta bak buda pipiis dedi bende gördüm.Sonra detayliya girdim doktor bebeğin poposu asagida giremiorum dedi pipi falan belkıde poposu aşağıdadır diye dedi şuan kafam çok karışık bilmiorum 25. Haftamda giris yaptım 🙄aklıma şey gelior mesela acaba kordonla karıştırmış olabilirmi doktor. O haftalarda yanılma payı az diye biliorum ama yinede bilmiorum 23 haftalıkken erkek dedi