zilanmtee 11 haftalık gebeyim yatağa uzandığımda sol tarafımda ağrı sancı tarzında oldu çok ağrıdı sonra gitti normal mi acaba
Ilyda00 zilanmtee ben doktoruma sormuştum bunu kanama olmadığı sürece sorun yok rahim büyümesinden kaynaklanıyor dedi suan 22 haftadayim hala çekiyorum endişelenme canım