Rwerdst ben klips yapmadığım için bilemeyeceğim ama bizimki dikişliydi oda çok dikiş değil zamanla çiş dikisi kurutuyor kendiliğinden atıyor. Çocuğunuz için çok endiselisiniz bende öyleydim ama hiç korktugum gibi değilmiş sadece ilk 3 4 saat ağlama krizi tutuyor sonradan anlamıyorsunuz bile bezli ve küçük olduğu için çok çabuk iglesiyor