beyzacmvrc Maivesiyah lansinoh biberon seti aldım en son sabah geldi😊 Molfix bezler de migros da 2. Si %50 indirimliydi haberin olsun 😊 iki paket 175 falan oluyodu genelde
elizanakbulut Maivesiyah her şeyini aldım ve çocuğun eşyaları dolaba sığmıyor kocaman oda yaptım eşyaları gene de sığmadı artık trendyola girmiyorum bile elimden bir kaza çıkar diye 😂
Maivesiyah Busel çok iyi cinsiyet belli olunca kıyafete geçerim şuan paso büyük şeyler aldım yürüteç hariç
Maivesiyah Kivininannesi açıkçası prima en iyisi imkan varsa alınmalı ama yoksa molfix bence primadan sonra en iyisi herkese sordum , fiyatı çok uygun değil ama indirimde alınca iyi oluyor , indirimde aldım bende adet fiyatı 1,3 tl ye denk geldi
Maivesiyah elizanakbulut maşallah 🥰 hepsini güzel günde kullanır inşallah bence de artık almayın çünkü o büyüdükçe siz bakıp imrenip alırsınız 🥰
Busel Maivesiyah benim her an doğabilir hersey hazır zaten 37.haftaligiz 🤣 kıyafetler güzel dusuyordu hep 1.5-2 yas aldım. Öncelik büyük eşyalar 12.haftalikken bebek arabası vs aldım iyiki öyle yapmışım ya
KLORAKHANIM Maivesiyah cocuuga nevresim almayi unutmusuz bugun nişan gelince fark ettik kostur kostur onu aldik yikadik 🤣
elizanakbulut Maivesiyah bence de öyle ilk çocuk diye aldık her şeyi inşallah hepsini güzel günlerde kullanır bütün bebişler de öyle kullansın
KLORAKHANIM Maivesiyah benim yine gelmedi besigine bi tane carsaf vardi bebek carsafi onu sermistim, gozumun onunde degil o nevresimsiz goruntu diye unutmusum ablam dedi nevresimleri falan ütüle ser, bi etrafima baktim dedim tamam yapayim ama once nevresim almam lazima xjjs 🤣