Adin12 Bende çok korkuyordum bekarken bile asla normal doğum yapamam, yapmicam diyordum. Suni sancıyla doğurdum bir de ben. Kendi sancım hiç yoktu. Ebenin söylediklerini sakince yapınca zor olmuyor canım. Doğum esnasında ağrı çekmedim ben. Suni sancı mahvetti beni sadece. Bol bol dua okudum. Hurma ve zemzem suyu içiyordum sık sık Allah yardım ediyor. Kendini hiç strese sokma. Seni çok iyi anlıyorum. Sigara içiyordum normalde hamileyken bırakmıştım. Son ayda aşırı sigara içiyordum stresten, korkudan. Doğumdan sonra boşuna korkmuşum diyorum. İçini karartma. Allah bir avazda bebeğini kucağına almayı nasip etsin🌸