yenibirannis Artık gece acikmalarim başladı kizlar ama Dr çok kilo almamamida söyledi ne yesem bilmiyorum varmı aranızda gece acıkan gebisler neler yiyosunuz
Busel yenibirannis meyve ve yoğurt karıştırıp yiyebilirsin ya da sütle yulaf daha fazlasını yeme bence hem rahatsız eder hemde doktorun dikkat et demis
dilay_06 yenibirannis ben de tam bunu soracaktım akşamları çok aşırı acıkıyorum ne yapacağımı bilmiyorum
mrsperaa yenibirannis Bende sizin gibiyim gece sürekli acıkıyorum ve doktorum bana da dikkat etmem gerektiğini söyledi tatlı ve hamur işi yasak dedi. Ama bu gece acıkmaları beni delirtiyor. Kesin yine bi sonraki kontrolde azar yicem 😀
yenibirannis dilay_06 vlla beni kesmek zorunda doğuma 188 gün var ve benim sadece 8 kg alma hakkim var 🤭
yenibirannis Busel valla eşim yoğurt içine meyve koyup hazirlicak yulaf yok yarın alırım ins keser ya😊
yenibirannis mrsperaa banada hamur işi yok dedi ekmek yemiyorum ama diğerlerini götürüyorum muhtemelen bizde biraz fircalancaz😅
elizanakbulut dilay_06 ye bacım nolcak 😂 ama baktın kilo alıyorsun yerinden zor kalkarsın zehir olur hamileliğin:) ben yiyorum ama akşama kadar bir dakika oturmuyorum hep fıldır fıldır gezerim
dilay_06 Busel utanmasam 1 makarnanın tamamını yerim ama utandığım için yarısını yiyorum geceleri 2 tabak makarna vs yemeden uyuyamıyorum
Busel dilay_06 ben biseyi fazla yiyim hemen cikiyor🥲 ne güzel yiyorsun maşallah amam ye ne olcak verirsin sonra cocumun canı istiyo demekki
Sariilayda16 dilay_06 ayyyyy bende öyleyim ve çok kilo aldım vee daha çok yeni doğuma kadar 100 kilo olacağım galibaaa😓
dilay_06 Sariilayda16 benim 25+4 hamilelik başından beri böyle sorunlarım yoktu ama iştahlıyımdır kilo almam şimdi de iştahım eski haline döndü yürüyüş falan yapıyorum ama İnşallah şekerim çıkmaz
yesillimonn yenibirannis Şuan yiyorum mesela 😀gündüz bu kadar degil ama gece olunca iştah patlaması yaşıyorum yemezsem uyuyamam kivranirim sabaha kadar 😁
anneoluyorum101 yenibirannis ben yulafı sağlamken yiyemiyordm hele şimdi hiç yiyemem küçük paket alıp deneyin çöp olmasın sonuçta at yemi diğer yemeklerin değerini bilelim diye var derdim hep 😂😂