mervesert0611 Kızlar daha 6+5 hamileyim çok yeni fakat hayatımda böyle gaz sancısı çekmedim bıçak batıyor gibi kivrandırıyor sıcak su torbası ile biraz rahatladım ama artık o da fayda etmiyor kabızlık da yok ne yapacağımı şaşırdım öneriniz var mı?
Ayssayss mervesert0611 evin içinde bol adım atın. Karnınızı sırtınızını ovun, ovdurun. Aynı bebeklere yapılan gibi. Birde bildiğim kadarıyla hamileyken sıcak su torbası kullanmak iyi değil
yanlisanlamaama mervesert0611 sıcak su torbası önerilmiyor gebelikte kullanırken dikkat edin. Bol bol yürüyün bide ben klozete oturuyordum ayaklarımın altına yükseklik koyup dizlerimi karnıma doğru çekiyordum baya rahatlıyordum 😀 ilk zamanlar çok gaz sıkışması oluyor geçmiş olsun
Sevilayms mervesert0611 Sıcak su torbası kullanmayın önermiyorlar Sıcak yarım cay baraagı suya bolca toz şeker atıp şerbet gibi oluyor biraz ama onu içmeye calısın Ayaklarınızı sıcak tutmakta fayda var gerekırse çift çorap ile falan. İçtikten sonra evde bıraz dolanırsanız rahatlatıyo
mervesert0611 Ayssayss ilk defa duydum ayağımın altına koyuyordum teşekkür ederim deneyeceğim dediğiniz gibi
mervesert0611 yanlisanlamaama ayağımın altına koyuyordum bilmiyordum ilk gebeliğim kimse de söylemedi dikkat edeceğim teşekkür ederim 🌸
Ayssayss mervesert0611 mervesert0611 bitki çaylarına falan da özellikle dikkat edin, hamilelikte kullanılması tavsiye edilmeyenler var internetten bakabilirsiniz
mervesert0611 1zehratun gelecek hafta gideceğiz ultrasona henüz cagirmadi doktorum telefonla görüştük şu tahlilleri yaptır at bana dedi iki hafta sonra görüşelim dedi 1 haftası geçti bile
mervesert0611 1zehratun benimde 6+5 ama kese var mı kalp atışı var mı bilmiyoruz henüz meraktan çatlıyorum ama 😢 geç yumurtlama mı sizinde benim öyle muhtemelen 24 martta 106 ile öğrendim sonra 368 oldu 2 hafta sonra gel dedi cevremdekiler 2400′lerle öğrenmişler genelde benimki çok erken onlara göre o yüzden soruyorum
1zehratun mervesert0611 doktordan geliyorum benim kese 5 haftalık bir buçuk haftalık geriden geliyor dedi bta 4500 değerle hiçbir alakası yok tamamiyle yapısal kalp oluşumu vs
mervesert0611 1zehratun bebeği görebildiniz mı sadece keseyi mı gördünüz? Ya anne baba minyon olduğunda da geriden gelebiliyor diye biliyorum bizde iriyiz baya eşimle ufak derse az daha büyüsün büyüsün diye bekliyorum bende 15′ine randevu aldım gidip göremezsem üzülürüm diye beklemeye çalışıyorum az daha beklersem öğreneli 1 ay olucak 😢🤣 24 martta öğrenmiştim