birannis_ Htc26 benimde böyle bu normal ama deger aralığı önemli normalde sınır 250 benim 350 çıktı sonuç perinatolojiye 19 haftada gitmemi önerdi detaylı için riske atmayalım dedi haftaya çarşamba gidicem bakalım
Htc26 birannis_ teşekkür ederim benim değer aralığımı nasıl öğreneceğim acaba bu sonuçtan hiç bişey anlamadım şuna normal mi çıkmış oluyor yani
birannis_ Htc26 onu e-nabızdan biz göremiyoruz sanırım doktor görüyor ama sonucu direk hastaneden alabilirsiniz beni doktorum aradı sonucun çıktı diye sonucu ayrıca whatsaaptan attı detaylıya gidicek olunca evet sonucunuz normal sıkıntılı olsa kırmızı çıkar
Htc26 elizanakbulut inşallah çok teşekkür ederim depremden dolayı başka bir şehire gelmek zorunda kaldık diğer testleri yapmadan doktor 4 lü yaptı direk biraz kafam karıştı
Htc26 birannis_ teşekkür ederim inşallah temiz çıkmıstır ben hiç düşünmedim riskli çıkınca kırmızı olacağını
elizanakbulut Htc26 merak etme bende uyuduğum için 2 li tarama testini falan kaçırmıştım. zaten bir tanesi normal çıkınca diğerlerini çoğu doktor yapmıyor Htc26
Htc26 elizanakbulut şimdi tekrar doktora Burda gidemeyeceğim için merak ettim sonucu gösteremeyeceğim çünkü 4 hafta sonra tekrar memlekete döndüğümde gideceğim o zamana kadar stres yaşicam sanırım azda olsa