pelsin72 Kızlar kısmetse kızımız olacak çok mutluyuz isim önerir misiniz bana siz kızlarınızın ismini ne bırakacaksınız ☺️
Tusemciiim pelsin72 Özde • Selis • Yankı • Dilçem 🤌🏻 Pek kimsede olmayan nadir isimlerden bunlar 🥰🙋🏻♀️
Busel pelsin72 kizim olsaydı Yankı ya da Benan arasında gider gelirdim ama oğlum oluyor 37.haftadayiz hala isim yok ajqhsjqhq
Busel Sahnedekimadam Benimde aklıma gelip gidiyor ya işte bizimkiler Bi alem…. eşimle ortak isim karar verelim diyoruz onunda hakkı azcikta olsa sjwjshqja tüm kahrı biz çekiyoruz ama işte 🤣
Meleklerininannesii Mikoosu yaaa çok güzel koy bence canım ben kızımın adını çok beğeniyorum sağlıkla gelsinler inşallah prensesler🥰🌸💕