Kızlar merhaba . 22. haftadayım . Sol kalça kemiğimde ağrı oluşmaya başladı . Bazen geçiyor bazen geçmek bilmiyor. Izdırap olmaya başladı . Yürürken zorlanıyorum adımlarım aksıyor . Sırt üstü uzanıp 2 dakika ayaklarımı duvara dikmek istiyorum inanın doğrulamıyorum kalçam yerinden çıkmış gibi hissediyorum. Benimle aynı sorunu yaşayan biri var mı veya bir önerisi olan ?