Kızlar biz Türk Telekom internet kullanıyorduk,ev taşıdık yeni binaya taşındık söylediklerine göre bina sıfır olduğu için alt Yapı yokmuş. Bu yüzden nakil işlemi yapamıyoruz. Nakil işlemi 6 ayı bulur dediler iptal de edemiyoruz 2500 tl cayma ücreti varmış donduralım dedi Türk Telekom fatura ödememiş olursunuz dedi. Ama bize internet lazım oluyor nasıl yapabiliriz 🥲🥲🥲 öneriniz var mı