Şeker yüklemesi bugün yaptırdım. Sabah aç karnına gidip kan veriyorsunuz. Sonrasında size doktorunuzun önerdiği mg’da şekerli içecek almanızı söylüyorlar eczaneden. Onu oturarak yavaş yavaş içiyorsunuz birden içmeyin baş dönmesi ve mide bulantısı yapabilir aç olduğunuz için. İçeceği bitirdikten 1 saat sonra bir tüp kan daha veriyorsunuz. Sonrasında yine 1 saat bişey yiyip içmeden bekleyip bir tüp kan daha veriyorsunuz hepsi bu kadar. Doktor çıkan sonucu değerlendirip şekeriniz var derse diyetisyene yönlendiriyor yoksa zaten bişey yapmanız gerekmiyor. Korkulacak bişeyi yok yani şeker yüklemesinin☺️ bu arada zararı var diyen de çok yok diyen de çok karar size kalmış ama şekeriniz varsa başka türlü öğrenme şansınız yok o yüzden yaptırılmalı diye düşünüyorum. Kuzenim çocuk doktoru onun önerisiyle yaptırdım bende çünkü şeker varsa ve önlem alınmazsa bebeğe geçiyor maalesef🤷🏻♀️ ben 25 haftalığım bu arada 24-28 arası yaptırabilirsiniz. Geçmiş olsun 😘