Kızlar yıllardır sigara kullanan biri olarak söylüyorum gebelikten şüphelenmeye başladığım da miligram olarak en düşük sigarayı aldım ve miktarını düşürdüm . Bebeği öğrendiğimde 1 aylıktı . İki hafta kadar yine içmeye devam ettim 1 mg olanlardan . Sonra bir gün artık içmeyeceğim dedim bıraktım. Bende çok zorlandım ama kararımdan dönmedim. Şuan bir tane yakarsam devamı gelir belki o yüzden kendime verdiğim söze sadık kalıyorum. Karnımızda ki bizim evladımız canımız onlar için yapamayacağımız hiç bir şey yok öyle değil mi ? Bebek doğduğunda bu sebeple bir sıkıntı oluşursa kendimizi asla affedemeyiz. Demek istediğim bırakmanın tek yolu vicdani sorumluluğumuz . Lütfen sizlerde içmeyin. İnanın hemen alıştım daha iyi daha sağlıklıyım