oguzs ben bekarlik donemimde adet gecikmesi icin gitmistim . Ozaman umit batikentteydi . Tiroid sorunumdan kaynaklandigini gulbin hanim farketti .ilk ve son gidisimdi ama cok tatli dilli ilgili bir bayandi .hamilelikle ilgili nasildir bilemicem . Suan 12 haftalik hamileyim sebahattin akyila gidiyorm .