nur34_ kupp bnmki hap degil saşe sabah kahvaltiyla aksam yemekle diyor doktorum agrim kramp fln olmadigi icin sadece ya sabah yada aksam iciyrm
Busel kupp düzenli icilmezse faydası olmaz 🤣 Bi ara günde 2 içtim sonra 1e düştüm yatmadan 1 tane eritiyorum suda
1prensannesiiiii kupp ben hiç düzenli kullanmadım vitamin demir ilacı mide ilacı derken onu unuttum hep ama ilerde kramp ağrı vs olmaması için hep kullanmak daha iyi bide bebeğin kemik yapısı içinde iyi geldiğini okumuştum
kupp 1prensannesiiiii Melike658 Busel Busrabbygt nur34_ MadameHappy34 teşekkürler.. yani multivitaminler gıbı bebege faydasi olan biseymi ayni zamanda. yoksa sadece bendeki kramplar icin mi. 25 haftaligim simdilik fazla kramplarm yok o yüzden içmiyorum fazla. aceba bebek icin gerekli bisemi diye sormak istedim
Melike658 kupp ben günde iki defa kullandım sabah akşam tok karnına hap şeklinde ilk hamileliğimde bu kadar düzenli kullanmamıştım hep kramp giriyordu bacağıma bu hamileliğimde hiç sıkıntı yaşamadım
MadameHappy34 kupp Bir ara çok düzensiz içtim çok fazla kasılmam oluyordu karnım taş gibi oluyordu.. şimdi düzene soktum çok nadir kasılmam oluyor.
Busel kupp herseye faydası var magnezyumda bir vitamin bebek hepsini emiyor anneden. Takviye önemli onun içinde senin içinde o bacağa giren kramplarkadar rezil bir şey yok vücut deposunda azaldığı için kramplar çoğalıyor
1prensannesiiiii kupp bebeğin gelişimi içinde yararlı diyebiliyorum canım ama vitamin demir ilaçları gibi şart kosmuyor doktorlar sana kalmış sürekli kullanmak
Crescent96 Günde 2 içiyorum öglen 1 tane akşam 1 tane son aylarda özellikle çok faydası oluyor kramplar çoğaldığı için..
Pnr_KMRC1 kupp magnezyum yerine bana doktorum her akşam yatmadan sade soda iç dedi ben soda içiyorum 🌸