Merhaba arkadaşlar yarın sabah 8 .'de hastaneye yatışım yapılacak. Spinal sezeryan olacağım ikinci bebeğim dualarınıza ihtiyacım var. Rabbim nasip ederse İnşallah ayrıntısına kadar anlatma fırsatı bulurum. Bekleyen ve isteyen tüm annelerimize Rabbim bu mübarek ayın yüzü suyu hürmetine nasip etsin