Alis-mom Kizlar 37+6 olduk bugün ve az önce çamasirimda kahverengimsi çok küçük bı leke gördüm ve tuvalet kağıdında pembe bi akıntı(adet başlangıcı gibi). Nişan denilen olay bu mudur? Eğer öyleyse ne yapmam gerekir henüz ağrım falan yok.
yesillimonn Alis-mom Evet cnm nişanın gelmiş panik yapma bekle nisanın gelmesi hemen doğumu baslatmaz ağrın suyun gelmediği sürece bekle 😊
tugcee0 Alis-mom büyük ihtimalle nişan canım doktorunla bi görüş zaten nişandan sonra hemen doğum gerçekleşmiyor 2 haftayı bulan bile var
Edadlgc Benim 3 gün gelmişti kimi zaman sümüksü bi yapı olarakta gelebilir korkma 1 haftayı buldu benim ama yakın olduğunun habercisi sağlıkla gelsin
Kbramhmt Benimde oyle gelmişti nişan ama aradan bi kaç gün geçmişti sancım hemen gelmemişti sizde hazırlıklı olun çantanız felan eksiklerinizi kontrol edersiniz hayırlısıyla kurtulun inşallah