Arkadaşlar heyecandan artık uyuyamıyorum 1 günümüz kaldı. Sanki daha dün ikiz olduklarını öğrendiğim günmüş gibi geliyor bana o günün heyecanını zaten unutmam mümkün değil yanlız gitmiştim eşim şehir dışındaydı haberi aldığımda ağlamak ile gülmek arasında bi duygu yaşadım ellerim titrerken eşimi aradım ben bu haberi yüz yüze vermek isterdim ama o anın heyecanına kapıldım tlf da ağlıyorum çünkü çok mutluyum titrek bi sesle bitanemm diye seslendim bizim ikizlerim olucak dedim birden pat diye adam şaşırdı şaka yapıyorum zannetti inanmadı bende videoya çekmiştim onu attım eşime oda çok duygulandı biz zaten bir iki hafta sürekli bizim şimdi ikizlerimiz mi olucak diye birbirimize söylenip bakıp gülüyorduk rabbimin bize mucizesi o kadar çok istiyorduk ki ikiz bebeğimiz olsun diye mümkün değil diye bakıyorduk. Biz daha yeni yeni alışmışken ikizlerimizin olacağına kızlarımın doğacakları gün geldi çattı rabbim nasip ederse cuma öğlen kucağıma alacağım inşallah Allah evlat sahibi olmak isteyen herkese nasip eylesin bu duyguyu hayırlı sağlıklı çocuklarımız olsun inşallah 🤲🏻 Amin.