D12ekim ya şundan sordum çünkü bazen psikolojim bozulduğu zaman evde sıkıldığımda kendimi başka şeye vermediğimde benimde eşim benimle ilgilenmiyormuş gibi hissediyorum eskisi gibi değil hissediyorum ama öyle değil kendimi iyi hissettiğim zamanlarda bakıyorum hala aynı değişiklik yok, bide erkeklere evlilik rahatlığı vuruyo ya bide benim eşim çok romantikti evlenmeden önce, şimdide öyle ama o kadar değil😅😅 ben uyuz oluyordum başta ama alıştım çünkü oda evliliğe eve alışmış durumda, gır gır yapıyorum bende iyice odun oldun sende diye ama kendime bakıyorum bende salmışım mesela,
Demem o ki kendine gelmeye çalış, meşguliyet bul düşünme bana eskisi gibi değil diye. Çünkü düşündükçe olumsuz duygular geliyo insana ama aslında öyle bişey yok sadece adam rutin yaşıyor:)
Yuvayı bide dişi kuş yapıyor onu anladım, şöyle mesela ne zaman modum düşükse evin modu düşük ne zaman neşeli olsam eşimde neşeli ne zaman bağırsam oda bağırır ne zaman mantıklı konuşmak çözmek için problemi konuşsam çözülür bence kadın çekip çeviriyor evi ya