Zeynepcmayda Kızlar brezılya fönü yaptırdınız mı Ben 37 haftalık hamıleyım doğum için yaptırmak istiyorum sizce nasıl yapılıyor sakıncalı mı kokusu ağır mı bebeğe zararı olur mu yardımcı olun lütfen
Arasgulut574829 Ben yaptrdım bi kaç kere ama hanile olmadığım halde onun kokusuna dayanılmaz yani kimyasal sonuçta aşırı kokuyo bence doğumdan sonra yaptır çünkü çok ağır yani bebeğine filan geçer Allah korusun