17papatya Kızlar balkonum cam üstünde de 80×30mm demiri var balkon çamaşır askısı almak istiyorum ama kullanımı, takılması nasıl oluyor ölçüleri falan uyuyor mu önerebileceğiniz bi ürün var mı
nur34_ 17papatya senjn yine oyle bi yerin var bnde oda yok bebek odasinda kurutuyordum bostu cunku camasir utu odasi yapmistim simdi bebek odası oldu hic yer yok yazin yine balkona asiyorumda kisin cok zor olucak