OnlyBaby
Mfk diye bir hoca var o da böyle öneriyor ( 2 3 2 ) adet bittikten sonra düzenli olarak diye hatırlıyorum, spermin canlı kalma süresi de 72 saat diye hatırlıyorum mantığı ordan geliyor ama spermlerde bir sorun varsa gebelik yine olmayacaktır bizdeki gibi :( eşiniz de siz de doktora gidin belli bir süre geçtiyse, bir sorun varsa çözülmeli , eşimde varikosel vardı ameliyat sonrası 4. Ayda gebelik oldu bizde çok şükür tam her şeyi saldığım evimi taşıdığım dönemde , hemen olmuyor diye de stres yapmayın ben çok yaptım, sebebini araştırın sakince , her şeyin bir zamanı var gerçekten zamanı gelince rabbim nasip edecek buna inancınız tam olsun ☺️