Birmavianne__ Bu ay çok umutluyum, reglim geçti 2 gün oldu erken gebelik testim negatif çıktı bir de göğüslerimin şişkinliği indi. Umudumu kaybetmek istemiyorum ama asla günüm geçmez normalde bu durumu yaşayıp hamile olan var mı ❤️
Birmavianne__ Birmavianne__ hani tek umudumu kıran göğüslerimin şişliği indi dokununca ağrıyor ama. Bir de ağız kokusu çok oruçlu olsam da sahurda fırçalasam da kötü kokuyor :( bir de iftar sahur arası sahur sonrası çok idrara çıkıyorum
Mrs7_ireemm Kuzum ben 2 ay regl gördüm hiç belli olmuyor valla hamile iken regl olunmaz diye bir şey yokmuş yani
Birmavianne__ Mrs7_ireemm ya ona yerleşme kanaması diyorlar regl gibi yoğun muydu ? Mesela bende hiç yerleşme kanaması ya da kahve rengi lekelenme vs olmadı
Mrs7_ireemm Birmavianne__ regl gibiydi 7 gün yerine 4 gün sürdü ve 2 ay sürdü kendini çok iyi gizledi bebek
Nurella11 Normaldede regl gecikebilir ama bugün negatifse bi hafta daha bekle beta hcg değerine baktır
Birmavianne__ Nurella11 1 hafta dayanmak bazen zor geliyor mecbur bekleyeceğim Rabbim isteyen herkese nasip etsin bana da 🥺
Birmavianne__ Mrs7_ireemm hayırlı olsun ❤️ peki göğüslerdeki hassasiyet şişlik devam etti mi yoksa adet görünce eskisi gibi söndü mü