Ben bit ay önce kan vermiştim bu kadae düşük değildi ama 230 falandı diye hatırlıyorum doktor haftada bir iğneye başladı arada bir hafta yaptırmadığım oldu o sıralarda hamile kalmışım doktora soeduğumda bir sorun olmayacağını söyledi aşıdan kaynaklı şimdi görğnce endişelendim bende açıkcası