selencinaar Kızlar ne sağa dönüp uyuyabiliyorum nede soluma böyle tavanla bakışıyoruz resmen şimdiden böyleyse ilerleyen zamanlarda ne olacak bel ağrısından kalkamıycaz☹️ 7+5′im bu arada 😅
Paramedik16 selencinaar 3 aylık ikizlerim var yatamıyorum ki uyuyayım 😀 uyumaya çalışın bol bol valla