Güzel anne adayları selam 🌺. Bebek istediğimiz şu dönemde sizlere neler yaptığımdan bahsetmek istedim belki işinize yarar 🌺🌺🌺.
Öncelikle bebek konusunu tamamen silip atamadım aklımdan ama eskisi kadar üzerine düşmedim. Kendimi telkin ettim hayırlısı bu zaman değilmiş diye. Ve ovülasyon testine başladım bu ay. 22 de yumurtlama 23 de çatlama gördüm. Sadece yumurtlamayı değerlendirdik. 24 mart ovülasyon testinin içindeki son kalan gebelik testini yaptım ve silik çizgiyi gördüm hemen gidip kan verdik negatif. Sonradan arada 2 gün fark olduğunu anlayınca salaklık ettiğimi anladım. 2 günde hemen olcak hali yok diye. Bekledim sadece. Bilmiyorum faydasını gören oldu mu ama ben hiç 20 dk 30 dk uzanmadım bacaklarımıda kaldırmadım. Direk silinip giyinip yatıyordum ama lavobaya gitmiyodum. Yumurtlamadan sonra ilişki sıklığı 2 günde bir olcak şekilde yaptım. Bazı günlerde 2 gün üst üste olduğuda oluyordu. Kendimi umutlandırmadım bu ay oldu olucak tuttu tutucak diye. Hayırlısını istedim. Hatta son 2 3 gün kala göğüslerim ağırlaşmaya ağrımaya başladı. Ve bu hep regliden önce olur. Üzülmedim asla hatta şakayla karışık eşime söyledim şakalaştık ettik. Beslenmeme dikkat ettim. Sigara kullanımını azalttım yani günde 1 paket bitmiyordu bile. Umarım bu haberi bekleyen güzel anne adayları sizlerde bu haberi tez vakitte alırsınız 🌺🌺🌺