Ozge_ozdemir Merhabalar 15+4 günlük hamilegim doktor kız dedi ama ikinci hamilegim olmasına rağmen karnım çok yok ilk hamilegim erkekti ve çıkmıştı ama sizdede öylemi yoksa bebekmi gelişmiyor birde hareketleri felan ne zaman olur
mervee19_ Ozge_ozdemir bende şuan 23 haftalık hamileyim bı bakıyorum karnım var bı bakıyorum yok gibi benim hamile olduğumu bilmeyen insan anlayamaz yani karnım.bi var bı yoj gibi o da çok yok bende anlamadım doktor gelişimi falan güzel dedi ama belki iç karın buyuktur iyi bişey aslında öyle olması
alparslansmother 22 de falan cikti benimde hala 7 aylık gibi degilim 5 aylik falan gibiyim 29+2 🫠 ic karin geniş