Fahriye1937 Merhaba hanımlar, 39.haftanızda eşiniz yardım ediyor mu? Ben çamaşır asıyorum, bulaşıkları yıkıyorum, çöp atıyorum hiç birinde de eşim dur ben yapayım demiyor öküz. Sizde nasıl?
9ay10gun Fahriye1937 demezler kalk şunu yap bunu yap demen lazım biz demeden kılını bile kipirdatmazlar
Cansen Fahriye1937 yok kız ne yardımı oda ne ? Yap dersem yapar şunu götür bunu götür vb. Ama öyle ev işlerine falan girmez ha bi çöpü atar 😀
poyrazin_annesi28 Fahriye1937 Yapıyor sağolsun. Siz de söyleyin anlamiyo demek ki halinizi görmüyor. Biraz gözüne sokmak lazım
Tugce1506 Fahriye1937 biz 35+3 deyiz yalan yok robot süpürgem var ama koltukların üzerini mağlum süpürmüyor o yüzden eşim açar süpürür çamaşır asmayı bilmiyor ama kendince yapmaya çalışıyor ve hep der yani eve birini alalım diye ben istemiyorum zaten annem sağolsun gelip yapıyor ama eşimde istersem yapar ama canı istemesi lazım 😀
cauuv1 28 haftalık hamileyim ben yardım istemem ama ne zaman bir iş yapmaya başlasam o da kalanı kendi yapar ben ayaktayken asla oturmaz hatta elimdeki işi de devralır allah eşimden razı olsun🙏🙏💙💙
Busrabbygt Fahriye1937 30 haftalık hamileyim eşim her zaman yardım eder , hamilelikten öncede böyleydi hala daha devam ediyor yorgun olsa bile ♥️ bazen yemeklerimizi bile eşim yapar aramızda öyle sen yap ben yapayım olmadı hiç bi zaman. Ben yap demem ama sağolsun çok düşünceli 🙏🏻
Busradenizli Fahriye1937 her türlü her zaman yardım eder eşim her konuda ☺️ Allah ondan razı olsun ❤️
Laleozkan_09 Fahriye1937 doğuma kadar bende kendi işimi kendim yaptım. Yeri geldi cam sildim halı yıkadım çok şükür hiç bir şey olmadı. Şimdi ikinci gebeliğim bunda da aynıyım😅😅
Buki27 @“Fahriye1937” 37.haftamdayım çok şükür herşeyimi eşim yapar öyle dışardan bu yapmaz dersin ki bende öyle diyordum çok şükür ki herşeyi yapıyor 😍🙏😂
nur34_ Fahriye1937 bnm esim kiziyor yapma yapma diye cozum degil malesef yapilmasa olmaz ben kndi dogum temizligimi bile yaptim perde as koltuk sil duvar sil dolap icleri kapi pencere avizeler vs vs bunlari bilmiyor zannediyorki ev hep temiz 😅
Gulsen20 Fahriye1937 34 Haftalık Hamileyi. Eşim 4 gun çalışıyor 3 gün evde oluyor 3 gunu bana yardim ediyor işden qelincede aynı şekılde kayınbabam görümcem eltimin kızıda allah hepsinden razı olsun iyiki böyle ayleye insanlara sahip oldum annemde aynı şekilde
Muhibbi Fahriye1937 38inci haftadayim. Kalkip esimin sahurunu hazirliyorum. Ful temizlik yapıyorum esim öküz . Yapma etme de demez. Yemek guzel olmayinca da bi dünya konusur. Aman konusmasin da yardim da etmesin Allah askina😅