benim bulunduğum hastanede yapılmadığı için şehir dışına sevkle gittim perinatolojiye. Asla ve asla ilgilenmediler rapor vermediler bebek hakkında yorum yapmadılar özele gitmeyince devlettekiler ağız burun eğiyo sanki muhtacız gibi . Baştan deseler yapılmıyo randevu almayın deseler kalkıpta sabahın köründe gitmezdim günüm zehir oldu gerçekten hamile kadınları yormak nedir ya durumu olmayan özele nasıl gitsin devlet güya işte özel olmayınca insan yerine koymuyolar.