Ertugrul Ben en son 27 Mart’ta gittim doktora bana 1 ay sonra gel dedi bende 19unda Gtmrk istyorm bayramdan önce göreyim diye 23 gün olcak birşey dermi doktor diye tedrgnm 16 hftalk hamleym 🤗
1prensannesiiiii Ertugrul git canım hatırlamaz bile en son ne zaman gittiğini bende bazen bir aydan önce gidiyordum ne dicek😆
Betulakarr Ertugrul tabiki de demez sadece ayını doldurmadan erken gitmiş olursun daha minnakken görmüş olursun. Hiçbir şey olmaz ozele gidiyorsan 10 gün içinde tekrar muayene hakkın oluyor zaten musait olursan tekrar gidersin 🥰