S-7221 İyi akşamlar herkese 18 haftamda serkülaj oldum 29 haftama ulaştım doğum sancım başladı sabah hastaneye yatışım yapıldı magnezyum ve ciğer geliştirici iğne yapıldı benim durumumu yaşayıp bebeği sağlıklı dünyaya getiren var mı ?