Feyzaclk Aşırı bi şişkinliğim var ve asla gazımı yapamıyorum:( göğsüme sırtıma vurdu ağrısı napsam iyi gelir gazımı çıkarır
poyrazin_annesi28 Feyzaclk Cenin pozisyonunda 15 dk yat. Karnına biraz masaj yap etkili oluyo bunlar. Bide evin içinde yürü bende bunlar işe yaradı. Sabaha kadar uyutmamisti beni bi keresinde bunları yapmıştım 😞
Basak3503 Aynı sıkıntıyı ben yaşıyorum neler yapmadım ki ama şu sıralar çiya tohumu yiyorum günde bi kaşık bitki çayına koyuyorum bazen yediğim yulafa meyveye vs o iyi geldi deneyebilirsin
Feyzaclk Basak3503 valla tesekkür ederim ama şu an için yapabileceğim bişey arıyorum :( kaskatı kesildi her yerim
Deyzi_2000 Feyzaclk kekik ya da kimyon suyu iç canım bende de ilk başta aşırı gaz sıkışmam vardı ultrasyonda bebeğim bile gözükmüyordu gazdan dolayı karnım semsertti kimyon ve kekik suyu iyi geldi bide yürüyüş yap
lilamor_ valla gülmeyin ama benim de yöntemim emeklemek 😂 bebek gibi emekleyince rahatlıyorum çok sıkıştırdığında. napim bazen hiç bi şey fayda etmiyor 🙆🏽♀️😂
Feyzaclk lilamor_ denememe gerek kalmadan cıktı kendi yatağıma girince. Yatağımı istiyormuşum meğer 😂
Ruya_burcu45 Bir dönem ben de çok gazliydim. Yediğim birçok şeyin içine kimyon serptim. Faydasını da gördüm, tavsiye ediyorum