Merhaba anneler, ağustosta minnoş bir oğlum olacak inşallah 🙏🏻 Zıbın olarak genelde 0-3 /3-6 ay olarak modelini kalın askılı seçtim. Arkadaşlarıma gösterirken keşke kısakollu modellerinden alsaydın askılılar koltuk altını isilik-pişik yapar rahat edemez dediler. Alırken hiç bu yönlerini düşünmemiştim açıkçası. Giyeceği en fazla kasım ayına kadar olur sonra uzun kolluya geçerimde. Bu süreç için hata yapmış mı oldum ? Sizler nasıl alışverişini yaptınız ? Kalın askılı giydiren anneler yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏻 Birde Doğum İzmir’de olacağı için ağustos ayı sıcak oluyor 😬