Emanetimi_bekliyorum benim ismim de Selen ve bence asla eski değil. 28 yaşındayım yaşıtım Selen çok az. 😅 Ayrıca TDK dan her ismin anlamına bakılmaz çünkü kökeni Türkçe bir isim değil Selen. İsim köken olarak Yunanca dan geliyor ve bir tanrıça ismi. Bunu isimler ve kökeni ile ilgilenen bir profesör söylemişti bana. Biraz derinlemesine araştırma yapınca çıkıyor. Yeni nesil saçma isimlerden iyidir Selen ben çok seviyorum ismimi. 😄