Hanımlar çatı muayenesinden açıkçası hiç korkmuyordum bugün acilde çatı muayenesi oldum doktor eliyle gösterdi muayene kanaması korkma diye eve geldim kanamam devam etti bu sefer ağrılarım da oldu adet ağrısı gibi çok şükür akşam kanamam kesildi sizler yazınca amaaan ne gerilicem diyordum gerçektende geriliyormuş insan ister istemez doğumum yaklaşmış 2 santim açıklığım var 1 hafta içinde gelir diye düşünüyorum çatı muayenesinden sonra doğumdan da korkmaya başladım 😔