Sibellll Mrb güzel annelerrrr... Ben 11 haftalık hamişim ve Doktorum beta hcg değerlerimde 4 kata yakın artış oldugu için ikiz olma ihtimali var demişti fakat her gittiğimde tek kese tek bebek gözüktü.. Annemle teyzem ikizler var yani genlerimizde.. Umutlandım :( hamileliliğim biraz zor geçiyor ve hergün kan sulandırıcı iğne yapıyorum bari olmuşken ikiz olsa diyorum en iyisini Allah bilir tabi hayırlısı olsun.. Acaba 12. Haftada ikizlere hamile oldugunu öğrenen var mı? Çünkü başka bi doktorum da 12.haftada belli olur demişti
Gulbal Sibellll benimki 6 haftalikken görünmüştü canım çift yumurta ikizi genelde erken belli edermiş zaten eğer seninki tek yumurtaysa o yüzden 12. Haftayı bekle demiştir doktorun çift yumurta olsaydı çoktan anlasilirdi
Twinmomtobe Sibellll benim çift yumurta ikizi 7+4te kalp atışını dinlemeye gittiğimizde belli olmuştu bir arkadaşımın tek yumurta ikiziydi onun 10-11 haftalıktı o zaman belli olmuştu
Mrvetsc Sibellll canım bnn ben 8 haftada 3 üz oldugunu ögrendim cogul gebelik var dedi doktor gözüküyor hmn ve suan 9. Hafta 7. Haftadada kalp atıslarını duydum
Hlclsr Sibellll benim tek yumurta ikizi 11.haftada belli oldu ilk gittiğimizde biz de tek kese görmüştük olabilir yani
Sibellll Ne güzel masaallh doğum yaptınız mı? Allahım nazardan esirgesin maşaallah 😘 ya bi benim tek yumurta ikizi olsaydı çoktan gözükmez miydi 😒
Sibellll Mrvetsc ayyy bin kere maşaallh subhanallh ne güzellll... Zordur illaki ama birden büyütüverrsn İnş Rabbim kolaylık versin. 😘