Biz yaklaşık 9-10 aydır istiyoruz doktora da gittim bişe yok dedi hatta doktorlar ilk bir yılı normal görüyor ama gelin birde bize anlatın:) stres yapmamak lazımmış ben onu anladım insan çok yıpranıyor olmayınca ama düşünmeyin çocuk olsun diye yapmayın birlikteliği ben hala hamile kalamadım nasip yani:)