Mucize18 Havabyrktr sanırım detaylı da cıktı burda gördüğüm kadarıyla çoğunluk 22 hafta dan sonra geçiyor baska bi sorun bulmazlarsa sorun teşkil etmiyor
Kardelennnky Havabyrktr benim bebeğimin hem kalbinde hem bağırsağında vardı test istedi doktor yaptırdım temiz çıktı 2 ay geçti geçmedi yok oldular çok şükür endişe etme çoğu geçiciymiş zaten bende sonradan öğrendim
Havabyrktr Mucize18 benimde detaylıdan sonra çıkmıştı o sora böbrek genişlemesi vardı daha sonra oarlaklık çıktı bağırsakta şuan 26+6 dayım
Mucize18 Havabyrktr geçmiş olsun rabbim şifa versin . Bildiğim parlaklık geçiyor doktorun birsey demedi mk
Havabyrktr hunilimom benim de 3 4 aylık gibi ilişki sonrası kanamam oldu ama baya kanadı acaba onu yutmuş olabilirmi belki ondan parlaklık gözüküyor da olabilir kendimi böyle avutuyorum 😣
hunilimom Havabyrktr yok canım onunla alakası yok bağırsaklar gelişirken olan bişe nerdeyse çoğu bebekte oluyor hamileyken anne karnında iyileşiyor
hunilimom Havabyrktr korkutmuş sanki biraz ben de ilk öğrendiğim de çok korktum 3 doktor gezdim hepsi normal geçer dedi geçti
Ebrulianne06 Ben de 18.haftada görüldü 21.haftada detayli usgde kaybolmuştu. Genelde geciyo diye biliyorm sadece o bulgu varsa