Busra_bugraaa Merhaba kızlar malum sezeryanla Doğum yapanların sorunu orada iz kalıyor kızlar o izin gitmesi için ilaçlar varmış kullanıp memnun kalanlar var mı acaba gerçekten Yok oluyor mu iz ???
Dml_bgrc Busra_bugraaa canım onun için bir krem vardı bende bekarken kızgın yağla yanmıştım baya o kremden vermişlerdi kullandım hiç iz kalmadı şükür ki göğüs komşumda 3. Derece yanıkları bile yok etti
Tubad Busra_bugraaa benim arkadaşımda göğüs estetiğinde ameliyat izinin kaybolması için kullanmıştı ise yaradı
Aryam Busra_bugraaa Dml_bgrc kizlar iz chok asagida olmuyor mu fazla belli oluyor mu ki hich dushunmedim ben bunu🤔
Arzymn Busra_bugraaa madecasol ,bephanten krem, 3 er evigen ve redoxon ampulu karıştırın ve karışımı her gün sürün, tüm yara izlerini kapatıyor
Busra_bugraaa Dml_bgrc canım yanık izi yok oluyor onu duymuştum ama sezaryen izinin gideceginden pek emin değilim 🤷🏻♀️
Dml_bgrc Busra_bugraaa bana veren sezaryen izi için kullanmıştı ismi conractubex di istersen bi bak internetten prospektüsüne☺️
Taila Merhaba benim ikinci sezaryenim olacak kısmet olursa acaba şuanki izimin altındanmı üstündenmi kesilecek yani iki kesik izimi olacak şimdi karnımda beş yaşında oğlum eğerki iki kesi izi olacaksa burada yazan kremleri bende araştırayım yani tek çizgi hadi neyse de ne o öyle iki kesi izi 😕
GamzeBalcDemircan Bende çok rahatsızım o izden estetik yapılabiliyrmuş benim ilk doğumda hbrim yoktu doktorumla konuştum aynı yerden kescem dedi dedim estetik yapsak bu dikişte kapanmazmı hayır dedi iz giderici kremden vermişti ilk doğumumda doktor kullanmadım kabuk kabuk bi doku bırakıyrdu sinir oldum keşke kullandaydım bunda kesin kullancam ama işe yarıyormuş
SerSel Taila Aynı yerden kesilmez canım çok az altından yada üstünden kesilir ama merak etmeyin yine tek iz oluyor👍
Taila Dml_bgrc hep öerak etmiştim sormayıda unutuyor insan teşekkürler ama yinede krem kullanmalı ya iz sinir bozucu
Selimetaskin Ben de sezeryan doğum yaptım bebegim yaşamadı bnm için üzüçü bi olaydı ama tek memnun olduğum olay ameliyat izim hiç yok krem kullandım bide dikiş yoktu lazerle yapıştırma işlemi uygulamıştı doktorum şuan hamileyim yine aynı doktora gidiyorum umarım buda aynı olur 😀
Momofthemert Verdikleri kremi düzenli kullanmak çok önemli ara ara sürmenin pek bir faydası olmuyor açıkçası tamamen kaybolmuyor tabi ama zaten çok ince bi çizgiydi estetik dikişle yapılmıştı şimdi belli belirsiz ki çok uzun bir sürede olmadı doğumun üzerinden 15 ay geçti ama 2 Ay sonra 2. Oğlum geliyor tekrar kesilicek aynı yer yine aynı kremi kullanıcam beni o kadar rahatsız etmiyor açıkçası tabi herkes aynı olmuyor ama estetikle kapanıyor mu iz bir bilgim yok ☺️