MerAa Merhabalar, tokluk şekeri 80-100 arası çıkan var mı ? Doktorum diyet yapmamı eğer şekerim düşmezse insüline başlayacağımızı söyledi diyete başladığımdan beri şekerim 100 üstüne çıkmaz oldu. Bu normal mi sizce ?😞
Tubaakin MerAa 80-100 iyi bir değer değil mi sınır 140 diye biliyorum toklukta 🙄 benimki 54 çıkmıştı düşüktü mesela 🙄
MerAa Tubaakin diyetten önce 110-140 arası çıkıyordu. Diyete başlayınca 80-100 arasına düştü. Acaba cihaz öı yanlış ölçüyor diyorum bir sorun mu var diye düşünmeye başladım. 😞 Peki 54 çıkınca doktorunuz ne dedi düşük olunca tedavisi nasıl oluyor
Tubaakin MerAa sık aralıklarla beslen karbonhidrat çok tüketme dedi ben günde 2 öğün besleniyordum bazen onu da yapamıyorum sabahları geçiştiriyorum sebebi oydu sanırım