Nzk 6+2 günlük olduk biz ama baya zor geciyor hamileliğim 1 gece hastanede gecirdim serum takviyesi aldım böyle sorun yasayanlar var mi ?
Seden Nzk geçmiş olsun canım ama daha yolun coook basindasin malesef ağrılar hastaliklar yeni basliyo bi gün iyiyken ikinci gun kndini hasta hissediceksn :)) cok normal endişe etme
Nzk Seden tesekkur ederim hic boyle beklememiştim bi anda hüsrana uğradım Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah 💓