yarendogann Kızlar açılmam var bebisim kanala girmiş artık başı ancak sancım yok ne gelen var ne giden🤣🤣🤣🤣 Sezaryende düşünmüyorum çatı muayenesinde normal doğum için uygun dedi doktorum sanki günler geçmiyor gibi sizde durumlar nasıl🫶
Ozlemiskndr yarendogann 3. Gebeliğim hiç bakmadılar daha doğumdan önce 2 si kendi sancım gelmişti hep