Aylnycsy Arkadaşlar merhaba 15+4 hamileyim perinatoloji uzmanının yaptığı ultrason taramasında rahmimde 51 mm uzunluk 3 mm incelikte yapışkanlık tespit etti. Bu durumda olan başka anneler var mı? Doktor bi tehlike söylemedi ama paylaşmak istedim.
nerminnn_ Aylnycsy bebek karnınızdan görünüyor mu benim hem ters hem geriye yapışık ve kalp şeklinde olabilecek her şey var bende 😂😂😂 19. haftaya kadar karnımdan hiç görünmedi bebek 17. haftanın sonunda sadece kesenin ucu göründü bebeği ve gelişimini etkileyen bir risk yok dedi
Aylnycsy nerminnn_ maşallah benim yavrum tam görünüyor tüm geçmiş haftalarda dahil. Bu İnternet bilgileri insanı galiba deli eder 😟
nerminnn_ Aylnycsy evet bide benim 3 ü birarada internette yazanları okuyarak hamileliğimin ilk ayları burnumdan geldi bide çevremde çoğu insanın alttan muayene olursan bebek düşer demeleri de üsttüne eklendi kahroldum epey ama sonrasında sadece doktorumu dinledim artık karnımdan da görünmeye başladı şuan 21+6 haftalık olduk o kadar iyi ki bebek gelişimi 8 gün önden gidiyor sadece doktorunu dinle internette yazılanları hiç okuma keyfini çıkar
Aylnycsy nerminnn_ evet bu konuda çok haklısın doktora itaat etmek lazım. Birde haftaya amniyosentezim güzel geçerse derin bi nefes alıcam. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız miniklerimizi.
Melikeky nerminnn_ merhaba canım bende ikiz bebek kürtaj oldum mart ayında tüp bebekti şimdi tekrar tedaviye başlayacağız ama doktorum benim içinde yapışıklık olabilir dedi internetten araştırdım ama genelde yapışıklık olanların çocukları düşüyor muş gerçekten öyle bir şey var mı ile ameliyat olmam lazım çok korkuyorum zaten artık ameliyat ve rahim filmi çektirmekten tedavilerden çok yoruldum🥺🙏🏻
Melikeky Aylnycsy hamileliğiniz nasıl geçti yapışıklık’ta lütfen bana da yardımcı olun çok korkuyorum🙏🏻🥹
nerminnn_ Melikeky benim bebişim doğdu herkes düşük olabilir dedi ama sen sadece doktorunu dinle doktorum sık kontrolle ilerlicez dedi çok şükür sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım darısı senin başına inşallah benim ters geriye yapışık kalp şeklindeydi şükür birşey olmadı
Melikeky nerminnn_ anladım ben bugün yine gittim ama benim tüp bebek tahim duvarında 7 mm kaldı en az 8 olması lazımmış transfer olmam için doktor yapamayız yapışıklıktan kaynaklı olabilir dedi histereskopi olman lazım dedi banada 😕
Papatya05_ nerminnn_ ay o kadar güzel motive etmişsiniz ki gerçekten internetten okuduklarım ağlayama kıvamına getirdi beni Rabbim hepimizin evladını korusun inşallah darısı bizlere