Kuzum bende 28 hastalıkken düştüm popomun üstüne hastaneye gidecektim ama baktım bebeğin hareketleri var kagan hocayı izledim bebeği koruyan katman var suyun içinde zaten falan diyordu 2 gün sonra kontrolüm vardı zaten ama ne olur olmaz aynı şeyler değil baktın hareket yok durma git için rahat eder en azından