Cnsu11 ben hiç takibe gitmeden doğumumu yaptım orda 2019 yılında. Çok ferahtı. (Küçük dar alanlarda kalamıyorum fobim var.)Doğumu gerçekleştiren doktor Beyazıt Ersoy’du. Şimdiki ikinci gebeliğim yine gidicem. bu sefer şansıma kim gelirse bakalım. Özelde takipliyim ama doğumu yine aynı şekilde düşünüyorum. Memnun kalmıştım doktorum doğum esnasında biraz sertti ama daha sonra kontrole gittiğimde anladım tatlı güler yüzlü. Doğum esnasında sert davranmıştı biraz🥲😂. Ebeler için ise güzel şeyler söyleyemeyeceğim.😒 Onlar da çok sert davrandılar sürekli azarlama peşindelerdi. Ama hastane tertemizdi. Yerlerde sürünürken sağolsun temizliğe gelen bi abla bana çarşaf sermişti😂😂😂Allah razı olsun ondan