Sara tugbacelik Hormonlarla alakali bendede))Var acik cizgi 😋😋Bazi gebelerde olmuyo.bazilarindasa cikiyo
Minamom O normal hormonlarin etkisi ile olan bir cizgi dogum sonrasi yok oluyor bende de var ve hormonlardan dolayi kol altin meme ucun gobek deeligin falan daha koyu renk oluyor oda doğumdan sonra geciyor
KrMuratule Göbek çizgisi dümdüz olduğunda doğum gerçekleşirmiş bi arkadaş söylemişti böyle bişey duydunuz mu gerçeklik payı var mı. Benimkinin düz olmaya az kaldı merak ediyorum
EliFurkan Benim bugün 34.haftam bitiyor hala yok, çok çok dikkatli bakinca sanki varmis gibi duruyor yada psikolojik öyle görüyorum 😂 aksine iyice bembeyaz oldum ben
Vldn Bende beyaz tenliyim ama bende hem göbek altı hem göbek üstünde var ve çok koyu ayrıca göbek deliğim etrafıda karardı birde göbek üstünde de doğum yaklaşdıgında belirginleşiyormuş
semabrcn vücuttaki bebeğe ve size renk veren pigmentlerden dolayı oluyo esmerlerde daha belirgin beyaz tenlilerde daha hafif oluyo. doğum sonrası geçiyomuş inşallah geçer