KarameLLiii Günde 2 pakete yakın sigara içiyordum ve 10 yıllık içiciydim. Ramazanda oruç bile tutamıyorum çok etkiliyordu. 5. Haftada hamile olduğumu öğrendim her fırsatta sigaranın bebeğe zararları ile ilgili videolar izledim. Aklımdan sigarayı çıkaramazken 1 hafta sonra bu benim son sigaram diyerek hayatımdan çıkardım. Tiksinmeyi beklemeden bahaneler üretmeden bebeğim için yaptım bunu. Sen de yapabilirsin sadece bahaneleri bırak, sadece bebeğine odaklan. O bebeğe sahip olabilmek için yıllarca tedavi gören insanları düşün. Umarım bırakırsın ve vicdan azabı duymadan yaşarsın hamileliğini.