Avril ömür boyu değil ya bu süreç 9 ay sadece sonra bitti gitti. Çoğu hamile depresyona giriyor. Herkesin farkli sebebi var tabi. Ben de çok ağrı çektim hep yataktayım eski hayatım nerde şimdi ki hayatım ne yani öyle bi sarsıldım ki. Yani senin gibi bir sürü hamile var. Artılarını düşün hamile kalabildin, sağlıklı bir çocuğun olcak insallah, bunlar için teşekkür et bazen elindeki artıların kıymetini bilemiyoruz sanki herkes de var gibi geliyor ama başkalarının hayalini kurduğu hayatı sen su an yasiyosun. Öyle düşün farkına var ve mutlu olmaya çalış sayılı gun çabuk geçer. Milyarlarca kadin doğurmuş sonuçta kimsenin içinde kalmamış bi gun çıkacak bebis her türlü :)