Ayfer- Bu hastanede normal doğum yapan var mı? Sancıyı kendi odanızda mı yoksa sancı odasında mı çektiniz? Sancı odasıysa yanınıza yakınınızı alıyorlar mı? Fiyat bilgisi olanlar da yazabilir mi? Teşekkürler şimdiden