Honeymom17 avent çok güzel bi marka hem biberon hem Emzik olarak biberonda da meme reddi yapmıyor ama oğlumda cam avent aldim kırıldı şimdi 2. Gebeliğim plastigini aldim cam tabiki daha sağlıklı diye düşünebilirsin fakat içinde zaten anne sütü veya mamayi gunlerce bekletmiyosun hemen o an kullandığımız için ve kırılmamasi için plastik aldim bu sefer